lofticries

Dělám neplechu na střeše, dokud ještě nikomu nepatří.

Tímto se taky zapojuju trochu na poslední chvíli do únorové červené Fashion Challenge. Protože mi to přijde jako docela vtipnej nápad. A mám nový červený boty haha.

  Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket



Na video se, prosím, podívejte v HD, když už se to nahrávalo asi 5 hodin haha.

Jo a ještě jsem k očumování TADY.



btw noví BMTH pecka, že?

12 komentářů:

  1. Překvapivě dobré album! Pojedeš na ně do Prahy?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě nevím, ale ne že bych nebyla zvědavá, jestli bude Oli zvládat tenhle typ hlasovýho projevu líp než to, co nezvládal předtím :D

      Vymazat
    2. Já jsem právě docela zvědavá jak to zvládne, když teď odešel Jona.

      Vymazat
  2. Tak znova, když jsem blbá: Moc ti to sluší, ale to je u tebe samozřejmost :)

    OdpovědětVymazat
  3. celej outfit je boží) triko u mě vede!

    p.s. (možná si mě vybavíš! když jsem byla s áďěm v brně, potkali jsme tě s vítěm- mám pocit na vaňkovce!)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky!
      jasně, vím :) i předtím jsem tě sledovala :D

      Vymazat
  4. och, vyzeráš skvele!
    a tie topánky, tie sú božské!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat

Archiv blogu